Skip to content

Flute, Bassoon and Piano Time

    Festival flute 2024Σεμινάρια, διαλέξεις, ατομικά και ομαδικά μαθήματα
    10 – 22 Ιουλίου
    Νέοι μουαικοί φλάουτου, φαγκότου και πιάνου δίνουν για δέκατη συνεχή χρονιά ραντεβού στο Φεστιβάλ Χόρτου, στο Νότιο Πήλιο.
    Καθημερινά ατομικά και ομαδικά μαθήματα, συναυλίες και συνεδρίες ορθοσωμικής, φέρνουν σε απόλυτη σύνδεση μουσικότητα και ενσυνειδητότητα του σώματος, δημιουργώντας μια βαθύτερη επικοινωνία μουσική εκτελεστή και κοινού.
    Ένα σεμινάριο το οποίο με μέσο την επικοινωνία της μουσικής, ενισχύει την προσωπικότητα νέων μουσικών τόσο στη μουσική τους σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή ζωή.

    Μουσική μέσω της αρμονίας του σώματος – Pilates και ασκήσεις ορθοσωμίας
    Είναι γνωστό ότι οι μουσικοί υποφέρουν από διάφορους τραυματισμούς. Αιτία αυτών των τραυματισμών είναι η κακή στάση του σώματος κατά τη διάρκεια της μελέτης, με αποτέλεσμα το σώμα να αρχίζει να συμβιβάζεται με τη λάθος θέση στην οποία βρίσκεται.
    Το Pilates έρχεται να εξισορροπήσει το σώμα ενδυναμώνοντας τους μυς, να αποτρέψει τραυματισμούς και να βελτιώσει την απόδοση των μουσικών.
    Η Θάλεια Παπαθανασίου θα δείξει μέσα από ένα πρόγραμμα βασικών ασκήσεων, πώς οι μουσικοί να συντονίσουν και να εναρμονίσουν το σώμα με το κάθε μουσικό όργανο και πόσο αυτό συμβάλλει στην βελτίωση του ήχου.

    Για περισσότερες πληροφορίες: Χρήστος Μακρής, fluteseminar@horto.net

    nikolo fluteO Nικολός Δημόπουλος γεννήθηκε το 1967. Ξεκίνησε να παίζει σε ηλικία 6 ετών πιάνο και στα 12 φλάουτο. Aρχικά έπαιξε μουσική με σχήματα δημοφιλούς μουσικής. Σπούδασε φλάουτο στο Kρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με τους Tone Takahashi και Ilie Macovei στην τάξη του οποίου πήρε Δίπλωμα Φλάουτου το 1988. Συνέχισε τις σπουδές του (1989-1991) στην Aκαδημία Ferenc Liszt της Bουδαπέστης με τους Lorant Kovacs και Istvan Lang (τάξη Σύγχρονης Μουσικής). Παράλληλα και στη συνέχεια πήρε μέρος ενεργά σε master classes με τους William Bennett και Alexandre Magnin.
    Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ σε διάφορους χώρους και πόλεις και έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
    Είναι συνιδρυτής του Σεμιναρίου και Φεστιβάλ Kλασσικής Mουσικής της Kοζάνης (1989-2017) και του θερινού σεμιναρίου φλάουτου του Αγίου Νικολάου (2006-2009), στο πλαίσια των οποίων έχει συμπράξει και συνεργαστεί με αναγνωρισμένους μουσικούς της διεθνούς σκηνής.
    Όντας ενθουσιώδης υποστηρικτής της νέας μουσικής έχει ερμηνεύσει πολυάριθμα έργα σε πρώτη εκτέλεση. Έχει ηχογραφήσει CD (irida) με έργα Eλλήνων συνθετών για σόλο φλάουτο και φλάουτο και πιάνo το οποίο έχει βραβευθεί από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών (2009).
    Aπό το 1996 είναι μέλος της Kρατικής Oρχήστρας Θεσσαλονίκης και διδάσκει στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης.

    tsiardakas foto

    Γεννημένος στη Λάρισα, ο Γιώργος Τσιαρδάκας, ξεκινάει τις μουσικές του σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης, στην τάξη του κ. Ίλιε Μακοβέι. Το 1998 εισάγεται στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης , όπου με την καθοδήγηση του Νικολού Δημόπουλου, αποκτά το δίπλωμά του.
    Πραγματοποιεί ατομικά ρεσιτάλ, ηχογραφήσεις και συμμετέχει σε ποικίλα σύνολα μουσικής δωματίου και ορχήστρες. Η έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα του αποφέρει διάφορα βραβεία, αποκτά υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για σπουδές στο εξωτερικό και του απονέμεται η θέση του έκτακτου μέλους της Ορχήστρας Νέων Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ορχήστρας Νέων Μεσογείου, στις ακροάσεις των οποίων απέσπασε ειδικές διακρίσεις.
    Το 2013 αποκτά πανεπιστημιακό τίτλο ειδίκευσης στο φλάουτο από την Ακαδημία Μουσικής του Μάαστριχτ και με υπεύθυνο καθηγητή τον Philippe Benoit.
    Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων μεταξύ των οποίων με τους Wissam Bustany, Lorant Kovacs και Samuel Coles.
    Ως καθηγητής φλάουτου στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη διδασκαλία, έχοντας ως στόχο την ανάδειξη της σπουδαιότητας και του ρόλου της μουσικής εκπαίδευσης, στην εξέλιξη της προσωπικότητας των νέων παιδιών.

    bassoon Eui

    Η Εύη (Ευδοξία) Αποστολίδου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Έκανε τα πρώτα της μουσικά βήματα στο Ωδείο “Φίλιππος Νάκας”, όπου και εργάστηκε αργότερα σαν καθηγήτρια. Ξεκίνησε Πιάνο στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη της Borislava Taneva) και Φαγκότο στην τάξη της Erika Szalai. Πήρε Πτυχίο Αρμονίας με Άριστα το 1996 (τάξη Ευαγγελίας Κίκου) και Δίπλωμα Φαγκότου με Άριστα Παμψηφεί το 2001 από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη Εrika Szalai). Παράλληλα έχει λάβει μέρος σε σεμινάρια με τους Lívia Vizsolyi, György Lakatos, Γιώργο Φαρούγγια, Μιλτιάδη Οικονόμου και Γιώργο Χατζηνίκο και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια της Μεθόδου Kodály σε Ουγγαρία και Ελλάδα. Ζει στη Λάρισα και διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης. Έχει υπάρξει μέλος της Φιλαρμονικής του Δήμου Λαρισαίων, της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Λαρισαίων στην οποία κατείχε τη θέση του Α’ Φαγκότου και μέλος του Συνόλου Ξύλινων Πνευστών «Ὁ ἦχος ὡς ἔχει».

    Dimopoulos photo

    O Δημήτρης Δημόπουλος σπούδασε πιάνο με τον Τώνη Σακελλάριο και θεωρητικά με τον Γιάννη Τσανακά στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας απ’όπου αποφοίτησε με κάθε διάκριση.Συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Λονδίνο και αργότερα με υποτροφία του Δ.Ω.Λ. στη Βουδαπέστη.Παραλληλα με το πιάνο μελέτησε το ρεπερτόριο του φλάουτου, του βιολιού και του βιολοντσέλου.
    Διακρίνεται ιδιαίτερα, τόσο στα ρεσιταλ και τις συναυλίες μουσικής δωματίου οσο και στα κοντσέρτα με ορχήστρα, για το ευρύ φάσμα του ρεπερτορίου του, το οποίο καλύπτει περισσότερους απο τρείς αιώνες πιανιστικής τέχνης ξεκινώντας απο τον G.Frescobaldi και φθάνοντας ως τον T.Murail.Έχει στο ενεργητικό του πολλές πρώτες εκτελέσεις ενω πολλά εργα έχουν γραφτεί για τον ιδιο.Έχει ηχογραφήσει για την Ελληνική, Γερμανική και Ισπανική Ραδιοφωνία και τηλεόραση.
    Δίδαξε πιάνο στο Δ.Ω.Λάρισας, στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και σε πολλές θερινές ακαδημίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενω απο το 1999 – 2021 διηύθυνε την ορχήστρα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
    Διακρίνεται ιδιαίτερα, τόσο στα ρεσιταλ και τις συναυλίες μουσικής δωματίου οσο και στα κοντσέρτα με ορχήστρα, για το ευρύ φάσμα του ρεπερτορίου του, το οποίο καλύπτει περισσότερους απο τρείς αιώνες πιανιστικής τέχνης ξεκινώντας απο τον G.Frescobaldi και φθάνοντας ως τον T.Murail.Έχει στο ενεργητικό του πολλές πρώτες εκτελέσεις ενω πολλά εργα έχουν γραφτεί για τον ιδιο. Έχει ηχογραφήσει για την Ελληνική, Γερμανική και Ισπανική Ραδιοφωνία και τηλεόραση κι έχει βραβευθεί απο την Ένωση Κριτικών Θεάτρου για την δισκογραφική παρουσίαση έργων Ελλήνων συνθετών για φλαόυτο & πιάνο με τον αδερφό του Νικολό Δημόπουλο.
    Δίδαξε πιάνο στο Δ.Ω.Λάρισας, στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και σε πολλές θερινές ακαδημίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενω απο το 1999 – 2021 διηύθυνε την Ορχήστρα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
    Σπούδασε πιάνο με τον Τώνη Σακελλάριο και θεωρητικά με τον Γιάννη Τσανακά στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας απ’όπου αποφοίτησε με κάθε διάκριση.Συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Βασιλικό Κολλέγιο του Λονδίνου και αργότερα με υποτροφία του Δ.Ω.Λ. στην Ακαδημία Λίστ στη Βουδαπέστη. Επί μια δεκαετία παρακολούθησε μαθήματα ερμηνείας με τον Roberto Szidon στη Sion της Ελβετίας. Επίσης σπούδασε με τους Peter Wallfisch, Gunter Lutwing και τέλος στη Μόσχα με τον Lev Naoumov. Έχει διδαχθεί το κλασικό ρεπερτόριο μουσικής δωματίου από τον Τhomas Brandis( βιολί) τον Yuri Bashmet (βιόλα) και τον William Pleeth (τσέλο).
    Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964. Μεγάλωσε στην Κοζάνη, όπου ζει και εργάζεται.

    Thalia adidas

    Η Θάλεια Παπαθανασίου αποτελεί μια από τις σημαντικότερες Pilates Personal Trainers της χώρας. Γεννημένη στην πόλη της Καρδίτσας, την τελευταία εικοσαετία κατέχει μια πλούσια επαγγελματική δραστηριότητα στον χώρο της εκγύμνασης στις πόλεις της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας, εκ των οποίων τα τελευταία δεκατρία χρόνια, γίνεται αποκλειστικά μέσω της μεθόδου Pilates. Ως πιστοποιημένη προπονήτρια Pilates, τόσο σε ατομικό όσο και ομαδικό επίπεδο, έχει μαθητεύσει δίπλα σε παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτές, προσεγγίζοντας την γυμναστική ως τρόπο ζωής σε όλους τους τομείς. Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα συνοψίσει όλες τις πτυχές των γνώσεών της, αποσκοπώντας στην καλύτερη στήριξη του σώματος και της αναπνοής, δίνοντας την δυνατότητα για ένα καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα στους συμμετέχοντες.

    click to return top of the page